ב Net&It ניסיון רב בתחום מערכות המידע , אנו מציעים מגוון פתרונות לניהול תשתיות המחשוב והמידע בארגון ,
באמצעות פתרונות אלו יוכל הלקוח למקסם את התועלות ממידע חיוני הקיים אצלו ובחלקו אינו מנוצל כלל.
הלקוח מקבל אצלינו ארגז כלים משוכלל, שיעזור לו להתמודד עם אתגרים בתחום המחשוב והמידע.

בפני כל עסק העומד לקראת הקמת מערך מחשוב ורשת או שידרוג מערך המחשוב הקיים עומדת שורה שלמה של החלטות. בסביבתנו יש מגוון רחב של פתרונות שיכולים להתאים, לכל פתרון יש עלות יתרונות וחסרונות אז באיזה פתרנות נבחר ? טעויות בבחירת הפתרונות עלולות לעלות לנו בזמן יקר ואף בכסף וזאת בנוסף למפח הנפש מהשקעה שירדה לטימיון.
המומחים שלנו יכולים לעזור לכם בבחירת הפתרון המתאים לעסק , פתרון יעיל שיכול לחסוך מכם עלויות מיותרות ולשאיר אותכם מרוצים.
אנו נעזור לכם לאפיין את הצרכים ולתפור את חבילת הפתרונות המיטבית. לאחר הבחירה נסייע לכם במימוש הפתרון הלכה למעשה.

הקמת תשתיות מחשוב

הקמת שרתים ומחשבים, פיזיים ורטואיליים והעברת תוכן השרתים לשירותי ענן  לפי צרכי העסק. התמחות בהקמת שרתי Exchange server, ISA, SQL server, Active  Directory.
הקמת רשתות תקשורת  , כולל פריסת הרשת , הקמת נקודות תקשורת וחיבור ההתקנים השונים כגון  מחשבים , מדפסות וטלפונים ניידים  לרשת.
ראוטרים נתבים ורכיבים נוספים בתחום המחשוב, תמיכה בחומרה.
ויטואליזציה של שרתים כלומר יכולת הקמה של מספר שרתים בו זמנית על מכונה אחת , באמצעות תוכנות ניהול וירטואלזציה VMware התוכנה המובילה כיום בתחום זה.
השירות כולל ייעוץ והכוונה , תכנון מוקדם רכשת הציוד , ביצוע פרוקטים ותמיכה שוטפת .
סיוע בהקמת או בשדרוג מערך אבטחת מידע להגנה על מידע אחד המשאבים החיונים ביותר בעסק.
תמיכה בתכנות Microsoft כולל סיוע ברישוי , בהתקנה של  Windows , Office  ותוכנות נוספות.
סיוע ברכישת ציוד מחשוב וציוד הקפי.

שירות מכוון לצרכי העסק

רטיינר – ליווי צמוד של העסק על בסיס של תשלום חודשי , מאפשר הכרה לעומק של צרכי העסק ומתן פתרונות לבעיות השוטפות בתחום המחשוב לטווח המידי תוך חשיבה והתכוונות לעתיד. כולל שרותי תמיכה Help Desk , תמיכה בחומרה ובתכנה באמצעות תמיכה מרחוק או הגעה למשרד.  ייעוץ וסיוע ברכישת חומרה ותוכנה, ביצוע וליווי פרויקטים חדשים בתחום המחשוב ותשתיות הרשת .

שרות לפי קריאה – אפשרות לקבלת שרות לפי קריאה . ניתן גם בצורה של בנק שעות שנרכש מראש ע”י הלקוח ומנוצל בהתאם לצורך.

ביצוע פרויקטים בתחום המחשוב – ביצוע פרויקטים שונים לפי מודל של בנק שעות.

אבטחת מידע

 אבטחת המידע, אחד תחומים שהמודעות אליו והצורך ביישומו בארגון הולך וגדל בשנים האחרונות. המידע הוא אחד מהמשאבים הרגישים והיקרים הקיימים בארגון.
החשיפה לרשת האינטרנט פותחת את העסק למגוון סיכונים שיש להתגוננן מפניהם , וירוסים מסוגים שונים, תוכנות זדוניות  Malware טרוינים ורוגלות כל אלה הינם אמצעים מסוכנים המכוונים לפגוע במידע הארגוני או לעשות במידע שימוש למטרות זרות.
המציאות הזו מחייבת אותנו להערך למאבק בסכנות ולהשתמש בצורה מושכלת בפתרונות של אבטחת מידע. במסגרת חבלית הפתרונות אנו מציעים שרותי אבטחת מידע  הכוללים בין השאר:
הקמת תשתיות והטמעת נהלים לאבטחת מידע, הקשחת שרתים, סגירת פרצות אבטחה בשרתי הארגון, ניהול מערך הרשאות מסודר
הקמת חומת אש Firewall של חברות מובילות בתחום כגון Fortygate , Sophos ואחרים.
הטמעת פתרונת אנטי וירוס  ,  התחברות מאובטחת לעסק מרחוק VPN  ,
שכבת בניים להגנה על שרתים תוך מניעת התקשרות ישירה עם השרת Proxy server
התמודדות עם דואר זבל  Anti Spam  , הקמת מערך גיבויים, גיבוי באתר מרוחק ועוד.

דרך הפעולה , ניהול וביצוע פרויקטים לאבטחת מידע וכל זאת תוך שימוש ובתכנות המתקדמות ביותר ובידע והנסיון הרב שנצבר אצלינו

התאוששות מוירוס “כופר” , לאחרונה נתקפו עסקים רבים בישראל בוירוס “כופר” , הוירוס משנה את הקבצים במחשבים ובשרתים באופן שלא ניתן לעשות בהם שימוש. לצורך פתיחת הקבצים מחדש נדרש העסק לשלם סכום גבוה בביט קוין לפורץ. מקרה מסוג זה פוגע בעסק בצורה קשה. אנחנו נעזור למנוע ככל הניתן פרצות המאפשרות החדרה של הוירוס. במקרה שהוירוס כבר חדר נחזיר את השרתים לפעולה במהירות ונעלה את כל החומר מגיבוי (מחייב כמובן גיבוי מסודר ואמין).

שירותי ענן

שירותי ענן שנכנסו לחיינו בשנים האחרונות משנים את האופן שבו אנחנו מסתכלים על תחום המחשוב.
אנו מתמחים בבחירת פתרונות של שירותי ענן וביישומם בעסק תוך שילובם במסגרת מערך המיחשוב הקיים.
שרותי ענן מאפשרים לנו להסתמך על משאבים הנמצאים בשרתים מרוחקים. שימוש נבון בשירותי ענן יכול להביא לחיסכון בקניית שרתים ותוכנות .
כך למשל הטמעה של Outlook 365 מיתרת את הצורך באחזקת שרת דואר ארגוני.  העברת מערך הגיבוי בעסקים קטנים ובינוניים לענן מאפשרת גיבוי של המידע בשרת מרוחק ובכך מקטינה את הסיכון לפגיעה במידע בגלל תקלות שיכולות להגרם בשרת מקומי.
חשוב לציין שתחום השירותים בענן הוא עדיין בהתפתחות ולכן לא כל הפתרונות המוצעים בשלים דיים כדיי להביא לשינוי המיוחל .
יכולת ניצול של שירותי ענן תלוים במידה רבה במהירות של רשת האינטרנט ובעיקר ביכולת לבצע העלאה של תכנים Upload לשרת המרוחק.

רשת תקשורת פנימית

החיבור בין השרתים המחשבים וההתקנים השונים כגון מדפסות , סורקים וכיו”ב מתבצע על גבי רשת התקשורת הפנימית.
החיבור דרך הרשת מאפשר העברת מידע בתוך הארגון בצורה מאובטחת. בנוסף מאפשר למספר מחשבים לתקשר עם התקן אחד לדוגמא מדפסת ובכך
חוסך את הצורך ברכישה של מספר מדפסות.
אנו מתמחים בהקמת רשת פנימית כולל הקמת התשתית הפיזית חיבור המחשבים וההתקנים ביצוע הגדרות וניטור הרשת מסיכונים.